Каним Ви на едно интересно и различно събитие в сферата на услугите, за която се говори или не достатъчно или не вярно. А именно мобилният сервиз.
Какво е мобилен сервиз?
Определението “мобилен сервиз” се отнася до всяка сервизна работа, която се извършва на място при клиента. Случаите на използване на мобилен сервиз обхващат индустрии – от извършване на превантивна поддръжка на машина в болница, до изграждане на градска инфраструктура, инсталация и поддръжка на кабелната телевизия у дома.
Мобилния сервиз често е единственото пряко взаимодействие, което клиентът има с дадена компания. Поради това взаимодействията са от решаващо значение за задържането и лоялността на клиентите. Ето защо 86% от лицата, вземащи решения в организациите, казват, че точно мобилният сервиз е от решаващо значение за мащабирането на техния бизнес.
Г-н Ганев ще обясни защо и как да поддържаме равномерен график на техниците, правилно планиране на наличностите и задачите по екипи, както и добра възвращаемост, чрез оптимизирани наличности на резервните част в склада.
Използването на софтуер за регистриране, планиране, разпределение и проследяване на сервизните задачи позволява на “Мениджъра сервизна дейност” да премести фокуса от реактивната реакция на непосредствената спешност към осмислено планиране.
Заповядайте да обсъдим заедно, като се регистрирате на съответния линк: Сервизната дейност – как да превърнем в печеливш бизнес? | LinkedIn