Сервизни услуги
Бъдете сред водещите компании за услуги в областта на организирането на сервизна дейност на място при клиента – самоходни машини, оборудване, вендинг, фасилити мениджмънта, сигурността и комуналните индустрии. Чрез оптимизация и цифровизация на много от оперативната работа в сервиза Ви, вие ще спестите време, пари и ще повишите продуктивността си. Нека заедно да направим това възможно като:
1. Мога да ви съдействам за въвеждане на система за регистриране, проследяване и управление на сервизната дейност.
2. Ще създадем план за работа на екипа и отделните подразделения и ще следим за изпълнението му. Стратегически ще управляваме ресурсите и капитала Ви – човешки и паричен.
3. Ще проведем обучения на лидерския екип по мениджмънт, коучинг и менторство. За търговският отдел ще проведем търговски обучения, за да са максимално подготвени да отговарят на запитвания и да приемат нови клиенти.
Как да определим ключови показатели в склада, ако не разполагаме с добра бизнес информационна система?
Как лесно да идентифицираме стоките по различни критерии за залежалост?
Не всички складови стопанства имат бизнес системи с добри аналитични и информационни възможности и в такъв случай, как лесно, бързо и с добра надеждност може да анализираме складовите стоки и ообращаемостта…
Всеки бизнес разполага с ексел и счетоводство, което може да предостави така наречената оборотна ведомост за определен период.
Оборотната ведомост предоставя информация за всеки артикул от склада в следните колони:
– Количество в началото на периода
– Стойност на складовата наличност в началото на периода
– Количество приход за периода
– Себестойност на прихода за периода
– Количество разход за периода
– Себестойност на разхода за периода
– Количество в края на периода
– Стойност на складовата наличност в края на периода
Разполагайки с тази информация, може да пресметнете колко пъти обръщате склада (с добро приближение) по следния начин:
Обращаемост склад = Себестойност на разхода за периода /
(0,5*(Стойност на складовата наличност в началото на периода
+ Стойност на складовата наличност в края на периода))
В случая, обращаемостта е 6,65/((6,94+1,8)/2) = 1,52
За всеки ред (артикул) може да идентифицирате следната група по обращаемост:
Неподвижен – ако началното количество е >0, крайното количество е >0 и количеството разход <=0
Увеличен неподвижен склад – ако артикула е дефиниран като неподвижен и количеството в края на периода е по-голямо от количеството в началото на периода
За всеки артикул може да определите индивидуална обращаемост като количеството разход, разделите на средното от количеството в края и началото на периода.
След като сравните индивидуалната по артикул обращаемост и я сравните с желаната от Вас може да определите дали артикула е бавно подвижен, т.е. индивидуалната му обращаемост е по-малка от желаната.
В крайна сметка може да обобщите и визуализирате всичко с пивот, графика или чрез филтри!
Oбърнете внимание на артикулите дефинирани като неподвижни и особено на тези, който са увеличeн неподвижен склад!
Възвръщаемост от инвестиция (ROI) в складови стоки | LinkedIn